Součástí podpory k programu je především zajištění aktualizací softwaru, které reflektují aktuální potřeby uživatelů a změny v legislativě, metodice či nově vydané číselníky. V rámci ročního předplatného dostává uživatel nové funkce v programu spolu s různými úpravami dle požadavků a připomínek.

V rámci podpory je pro zákazníky k dispozici také zákaznická linka, kde jsou naši odborní technici připraveni řešit případné připomínky, dotazy a problémy.

Součásti podpory:

  • Aktualizace programu a číselníků - samozřejmostí jsou u nás pravidelná aktualizace číselníků a programu dle platné legislativy a připomínek uživatelů. V rámci předplatného podpory se uživatelům prostřednictvím internetu nabízejí automatické aktualizace a úpravy. Uživatelé si mohu také předplatit čtvrtletní zasílání aktualizačních DVD poštou. Naší hlavní snahou je co nejpružnější reakce na veškeré změny vyvolané úpravami legislativy.
  • Telefonická podpora - Hotline - zákazníkům je k dispozici zdarma každý všední den od 7 do 19 hodin telefonická servisní služba (hot-line), která zajišťuje konzultace a servis k programu AMICUS.  Zde může také uživatel vznést své připomínky a požadavky k programu, které budou zavedeny do naší evidence požadavků.
  • Vzdálená správa - kromě telefonické podpory na zákaznické lince mohou naši uživatelé využít i službu tzv. vzdálené správy. Tato služba umožňuje přímé (on-line) zabezpečené propojení počítače našeho technika s Vaším počítačem prostřednictvím internetu. Díky tomu můžeme na dálku velmi efektivně a rychle řešit jakýkoliv problém, ukázat nové funkce, vysvětlit nastavení programu apod.
  • Servisní návštěva - pokud dáváte přednost osobnímu kontaktu nebo nelze problémy řešit výše uvedenými způsoby, je možné využít návštěvu našeho pracovníka nebo regionálního zástupce. Tuto službu lze využít například pro doškolení personálu nebo k řešení velmi specifických požadavků. Služba je zpoplatněna dle aktuálního ceníku. Pro abonenty pododávkové podpory platí zvýhodněné sazby.
  • Instalace a zaškolení - v rámci dodávky programu AMICUS si může uživatel objednat službu instalace a kompletního nastavení a zaškolení obsluhy. Služba v rozsahu cca 4 hodin obsahuje především  seznámení obsluhy programu se všemi potřebnými funkcemi a možnostmi konfigurace. Jsou provedena nezbytná nastavení programu včetně tiskových výstupů. Služba je zpoplatněna dle platného ceníku.

Službu uživatelské podpory si ke svému programu objednává více než 98% zákazníků.

K dispozici je Vám též síť našich regionálních obchodních a servisních zástupců.


Něco Vám v programu chybí nebo máte návrh, jak jeho funkcionalitu vylepšit? Napište nám na náš e-mail: amicus@cgm.cz nebo zavolejte na naši zákaznickou linku: 246 007 855. Rádi se Vám ozveme a domluvíme se na dalším postupu. Buďte však trpěliví, námětů vlastních i doporučených máme celou řadu, a máme taky plán, kdy a jak je realizovat, aby z nich měli užitek všichni uživatelé.

Rychlý kontakt

SERVIS

tel.: 246 007 855
Každý všední den od 7:00 do 19:00.

OBCHOD

tel.: 246 007 820
Každý všední den od 8:00 do 16:00.

REGIONÁLNÍ ZÁSTUPCI >

Aktuality

  • CGM a GDPR

    30.05.2018 | Vážení zákazníci, rádi bychom se s Vámi podělili o radostnou informaci. Jak jste jistě zaznamenali, 25. května 2018 vstoupilo v platnost nové...

  • Prohlášení o ochraně osobních údajů

    03.05.2018 | Vzhledem k blížícímu se GDPR (General Data Protection Regulation) jsme zveřejnili prohlášení o ochraně osobních údajů, kde bychom rádi seznámili...

starší aktuality